Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
127 Pålogget nå
Norges største møteplass for voksne over 40 år
Logg inn
Bli medlem
per arne sier:
Livet gir deg alt - det gjelder bare aldri å gå med knyttede hender.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Humor, tull og tøys
> Debatt
Opprettet 24.11.2024 av Anonym.
Søndag med første snøfallet, og tid for å kjefte litt... :-\
Ment for oss single gamlisser 50+....
SLEGGA ER I GANG IGJEN....
Assååå... Siden jeg er 100% hetro forholder jeg meg kun til dames profiler, og jøje meg...
Jeg gir min ende over hvordan mange gamle kjerringer tenker og fremstiller seg i profilene sine.
De krever ærlighet, men selv ljuger de ufiltrert, åpenlyst, og skamløst i profilene...
Og hvordan kan jeg stole på deg ellers i livet dersom du lyver åpenlyst i profilen her inne?
Verstingene er dem som nesten ikke har profiltekst, men stoler på at de er så 'deilige og attraktive'
at 243 intetsigende profilbilder er nok for å velge deg og finne deg interessant? Atpå til faker mange
med uklare bilder, og bilder fra 10-30 år tilbake 'seee hvor deilig jeg en gang var'....
Ellers er det bilder av hus og hjem, blomsterkvaster i vinduskarmen, fra treningsssenteret,
og alle toppturene og ferieturene... GØRR!
I vår alder skjer det mye bare på 6 måneder, så bilder fra glansdagene er uinteressante da du i
dag kanskje ligner på et sammenrulla matpapir i tryne og er 20K feitere? SKJERPINGS!
Vel Doris, da har du virkelig problemer med sosiale antenner, ikke overraskende er det mange av dere....
....og jaggu har dem slutta med å pule også gitt...UGH! Så, har du et forslag om hva jeg kan bruke deg til?
Jeg har ingenting i mot gamle damer, jeg er jo gammal sjøl, men du må fremstå ÆRLIG!
Dersom ikke, men du er 'grei' å se på, så kanskje jeg vil pule deg men noe mer serr blir det ikke.
Er du en feiker på nettdeiting, så er du alltid det....
Nei gitt, gamle kjerringer er ikke lenger det de en gang var. Ikke rart mange gamle menn
shopper seg yngre damer
Men det blir for dyrt for meg, så da ronker jeg i stedet...
Eller, det finnes jo så mye bra i plast og silikon nå, så kanskje jeg importerer ei Kina-Dolly/dukke?
Ååååå det føles så godt å gi noen verbale 'ørefiker' på en ellers kjedelig sportsøndag...
Dersom du er så DUM at du tror at JEG er alene om å tenke og mene det jeg skriver her
tar du fullstendig feil. Mange menn tenker som jeg, men de tør ikke å si det. Jeg driter i det...
Bortsett fra dette er jeg en innmari snill og grei fyr...
Ha en fortreffelig søndag...
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
#1. Postet 24.11.2024 av Anonym
Liker eldre damer jeg. Synes at det stort sett er positivt å treffe noen. Lenge siden sist.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 24.11.2024 av Anonym
Liker eldre damer jeg. Synes at det stort sett er positivt å treffe noen. Lenge siden sist.
Joa, men damer fra en viss alder og opp puler jo ikke lenger!
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 24.11.2024 av Anonym
Tror ikke at alder er noen hindring, men da må jo flere ting stemme. Tenker ikke på det ved første møte. Spennende å treffe noen som kan gi deg nye tanker.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet 24.11.2024 av Anonym
Tror ikke at alder er noen hindring, men da må jo flere ting stemme. Tenker ikke på det ved første møte. Spennende å treffe noen som kan gi deg nye tanker.
Joa...
Svar
|
Siter
|
Varsle
per arne sier:
Livet gir deg alt - det gjelder bare aldri å gå med knyttede hender.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
Enslig, eller ensom?
|
Vi over 40, 50 og 60 pluss
|
Nettdating for voksne
|
Slik skriver du en datingprofil
|