Jøye meg for en ordflom!!Dette ble dagens!!

Men noe er jeg enig i faktisk!! Noe tull at både menn og kvinner legger ut bilder av seg selv som er fra yngre dager, dette gjelder begge kjønn. Vi trenger ikke framstille oss som ungdommer når vi er godt voksne, og vel så det!! Men det er vel noe i samfunnet i dag at vi alle skal være de sprekeste og flotteste!! Men noe grunnleggende og viktig i vår alder er at vi faktisk er ærlige, vi trenger det i møte med andre mennesker. God dag videre alle sammen.
Ja. Og innsida blir vel mer og mer viktig med åra. Den trenger ikke falme som utsida, den kan bli både klarere, mer fargesterk og få vakrere trekk dersom en lar fornuftige ting brenne i seg og forme seg. Og det er jo ikke i det fasadefikserte samfunnet vi egentlig lever. Det er der vi dør.
- Jeg har ingenting i mot gamle damer, jeg er jo gammal sjøl, men du må fremstå ÆRLIG!
Dersom ikke, men du er 'grei' å se på, så kanskje jeg vil pule deg men noe mer serr blir det ikke.
Det kan fort være endel i akkurat dette. Fasadepuss funker bedre for 'lek' enn for å danne sterke relasjoner. Og mange får 'leken' riktig bra til uten all pussinga også...