Stein sier: Pen dame,jeg er 72 snill og omtenksom glad i livet,liker godt å reise men med noen å være glad i,ta gjerne kontakt
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Lars59
Opprettet 27.12.2024 av Lars59, mann, 60 år, Østfold.
2025 blir spennende.
Nesten så man kan bli religiøs av å tenke på alt som står på spill. Både i det store verdensbilde, og i våres liv.

Svar på innlegg

Lars59
#1. Postet 10.01.2025 av Lars59
Enorme branner i Los Angeles, og en ny president som skaper usikkerhet i usa's økonomi.
Han vil erobre Grønland. Hvilket politisk trekk er det.
Vi blir bedt om å ha krise beredskap hjemme.
Kringen i Ukraina er som en kvern der unge folk ( framtida deres) dør hver dag.
Krigen mellom Israel og Palestina som sprer seg til andre land. Et menneskeliv er ikke mye verdt.
I et lite øyeblikk gosser Putin seg. Hva tenker han nå.
Kina ser vel en lysende framtid der vi gladelig kjøper alt vi vil ha ifra dem.
Lurer på hva barna i verden tenker om framtida.
Jaja, vi må bare se framover.
Sir
#2. Postet 11.01.2025 av Sir
Det er mange narrativer ute og går. Dessverre har vi en redasjon presse som forteller hva vi skal mene.
Alternativ presse ser vi lite til her i landet.
Det står lite og ingen ting som grønnlendere er blitt utsatt for av tvangssteriliserin opp til 60 tallet. For å bruke en god.grønnlender venn sin beskrivelse." Danmark raupuler oss"

Videre står lite og ingen ting om hvor mange Hamas krigere som er tatt til fange i i Gaza sjukehus eller hvor mange isreallittere som er skadet eller drept i Gaza.

Ad branner i LA. Et område med høy risiko. Det tragiske her er at menneskeliv har gått tapt. Resten er bare " materielle verdier". Dette blir bygget opp igjen skaper nye arbeidsplasser og økonomisk vekst.
Dagens moral blir å være kritisk til NRk og MSM.
Nyt dagen i dag.
Anonym
#3. Postet 10.02.2025 av Anonym
Enorme branner i Los Angeles, og en ny president som skaper usikkerhet i usa's økonomi.
Han vil erobre Grønland. Hvilket politisk trekk er det.
Vi blir bedt om å ha krise beredskap hjemme.
Kringen i Ukraina er som en kvern der unge folk ( framtida deres) dør hver dag.
Krigen mellom Israel og Palestina som sprer seg til andre land. Et menneskeliv er ikke mye verdt.
I et lite øyeblikk gosser Putin seg. Hva tenker han nå.
Kina ser vel en lysende framtid der vi gladelig kjøper alt vi vil ha ifra dem.
Lurer på hva barna i verden tenker om framtida.
Jaja, vi må bare se framover.
Jeg også tenker på det, og tenker på mine små barnebarn hvordan fremtida vil bli for dem - teknologi og utvikling går så fort, noe som er utrolig spennende, men samtidig grøsser jeg over hva de kanskje blir stilt overfor.
Lars59
#4. Postet 13.02.2025 av Lars59
Synes iallefall at media lager et skummelt bilde av verden. Nå styrer to oligarker USA. Føles som at de lager et større skille mellom USA og Europa.
Lars59
#5. Postet 15.02.2025 av Lars59
Ganske grusomt det som står skrevet om makten i verden nå. Virker som at de med mest effektive atomvåpen får mest respekt. At vi er avhengig av USA på grunn av atomvåpnene de har.
Lars59
#6. Postet 02.03.2025 av Lars59
Lurer på hva Joe Biden og fler med han tenker nå.
Europa samler seg mer, både militært og økonomisk.
Lars59
#7. Postet 04.03.2025 av Lars59
Nesten så man skulle hatt en hobby som stengte verden ute et øyeblikk. Tror at vi trenger det nå.
Stein sier: Pen dame,jeg er 72 snill og omtenksom glad i livet,liker godt å reise men med noen å være glad i,ta gjerne kontakt
Skriv Skriv her Skriv i megafonen