Forum > Praterommet > Debatt

Tankeflukt
Opprettet 31.12.2024 av Tankeflukt, dame, 88 år, Nordland.
Blokkering
Hei
Jeg har hatt et problem noen dager, som går litt inn på meg.
Da jeg ble blokkert på en profil, skjönte jeg ikke hvorfor.Det eneste jeg kunne tenke meg var at jeg
byttet profilbilde. Nå kommer jeg ikke inn, og hvordan skal man ellers greie å løse floker,uten å snakke med hverandre.

Svar på innlegg

Lars59
#1. Postet 01.01.2025 av Lars59
Noen blokkerer over en lav sko, og det er vel en hevn for et, eller annet i livene deres.
Trim og tur
#2. Postet 05.01.2025 av Trim og tur
Blokkering gjøres tilsynelatende uten noen spesiell grunn. Det har ingen ting å gjøre med at du bytter profilbilde eller foretar andre endringer på din profil. Ikke ta det så tungt, digitale medier har gjort oss til noen rare dyr. Vanlig folkeskikk gjelder ikke i den digitale verden. Du kommer ikke inn på en profil hvor du er blokkert. Bruk din egen profil til noe positivt.
Egil
#3. Postet 22.01.2025 av Egil
Det er ikke noe hyggelig å bli blokkert. Jeg tror kanskje det er folk som ikke tenker over hvordan det oppleves, av den som blir blokkert, og så bruker de funksjonen som en sorterings metode. Ellers vil det jo være litt ondskapsfullt, rett og slett. Ble nettopp blokkert selv av ei som jeg ikke har hatt noen slags kommunikasjon med. Da tenker jeg at det er jo helt greit egentlig, for jeg vil jo uansett ikke ha noe å gjøre med de som gjør sånn. :)