Stein sier: Jeg koser meg så godt det går,håper du gjør det samme,du virker koselig
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

El Jefe
Opprettet 03.06.2025 av El Jefe, mann, 55 år, Oslo.
Barnebarn og sånn…
Hvorfor er det så mange som bruker "halve profilteksten" på å legge ut om hvor mange barn og barnebarn de har!? Og gjerne også oldebarn! For all del... det er berikende og hyggelig med avkom og familie... men det er jo DEG vi evt fatter interesse for. Ikke dine lenders avkom. Hvem er DU! Bortsett fra mor, bestemor eller oldemor... kjør debatt!

Svar på innlegg

Kompis
#1. Postet 04.06.2025 av Kompis
Hei duuu Veldig enkelt svar på det: Det er alt gamle kjerringer bryr seg om. Og dem er
egentlig aldri ute etter en kjæreste lenger, men en DUST som lengter etter å spandere
alle reisene dem ønsker seg og tyne kredittkortet ditt...

Vi menn må nok langt ned i dame-alder for å finne noe som er brukbart...
Lars59
#2. Postet 04.06.2025 av Lars59
Koselig med barnebarn / oldebarn. Heldige de som har det. Jeg er mer allergisk for skryt. Om det gjelder om barnebarn, eller dem selv. At barna har det godt er hyggelig å høre, men om de studerer medisin er ikke veldig interessant.
Synes alder er flott. Trives bedre med en eldre dame.
El Jefe
#3. Postet 04.06.2025 av El Jefe
"Voksne jenter" er digg. Det kan vi enes om. Bare så lei av den evige dansen rundt grøten. Livet ebber ut mens vi "skyggebokser". La oss bare leve... og gjøre det.
Kompis
#4. Postet 04.06.2025 av Kompis
Jepp... Men sant skal sies, ikke mange her inne som trigger ståpikken min da.
Damene blir jo sååå driiitgamle da dem blir 'gamle'
El Jefe
#5. Postet 04.06.2025 av El Jefe
Det finnes enkelte hederlige unntak... som har beholdt (eller funnet tilbake til) sin indre gudinne. Selv om de er 80+. Og de er verdt å vente på, blant alle de grå og kjedelige "dauingene" her inne....
audkarin
#6. Postet 12.06.2025 av audkarin
Hallo,dette var en intressant diskusjon. hilsen en "kjedelig dauing"
El Jefe
#7. Postet 12.06.2025 av El Jefe
Dårlig innsalg "Audkarin"
audkarin
#8. Postet 12.06.2025 av audkarin
Det var ikke noe daarlig innslag,bare en annen mening.
Mossa
#9. Postet 13.06.2025 av Mossa
Dette var litt av ett sjekketriks😊👌
El Jefe
#10. Postet 13.06.2025 av El Jefe
Ja, ikke sant "Mossa"... Veien til det forjettede land kan gå langs de underligste stier
Stein sier: Jeg koser meg så godt det går,håper du gjør det samme,du virker koselig
Skriv Skriv her Skriv i megafonen