per arne sier: Snill, ærlig og ungdommelig kar 63 år, ser etter dame i passende alder som turvenn i Vestfold, jeg bor på Skoppum, er en bonus om kjemien stemmer
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Indian summer
Opprettet 23.08.2025 av Indian summer, dame, 68 år, Østfold.
Dagens medlem
Det er lenge, veldig lenge siden jeg var her sist.Profilen min har ligget der og er nå tatt i bruk.
Ser at det er mange som kommer opp i oversikten som ikke har vært pålogget på lenge, et eksempel er dagens profil som ikke har vært pålogget på mer enn 6 mnd.
Hadde det ikke vært lurere å velge dagens profil blandt aktive brukere?
Ellers så virker det som det er en stor overvekt av damer i forhold til menn, stemmer det?

Svar på innlegg

catpeople
#1. Postet 23.08.2025 av catpeople
"Indian Summer" er vinterkledd?
Joffe
#2. Postet 24.08.2025 av Joffe
Ser ut som ifra 70 og opp er det ganske likt. Ifra 60 til 68.er det litt flere menn, og ifra 40 til 58 er det flere menn.
Det skulle gått ann å søke på de som var aktive sist. Hadde vært lettere å få kontakt da.
Indian summer
#3. Postet 25.08.2025 av Indian summer
Helt enig, den muligheten burde vært der.
Indian summer
#4. Postet 25.08.2025 av Indian summer
javisst, vinteren kommer før du aner.
Bildet er ikke av ny dato men 7 år gammelt, skal forsøke å finne et av nyere dato, det er nå gjort men klarer ikke å endre det til profilbilde.
Kunne vært koselig med venn
#5. Postet 17.09.2025 av Kunne vært koselig med venn
Hei jeg kom inn igjen her 18 mai så mine bilder er ganske ferske men jeg tror også det er mere damer enn herrer og dem som er på min alder er for langt unna også at dem ikke søker det samme som meg Virker dem som søker etter venn/veninner er det få av og lite intresse
Sosialt liker profiler har jeg gjort.Enkelte vil være venn så hører du ikke noe.Må bli jeg kjent først før det er aktuelt Så dem som skriver til
meg føler jeg at forstår meg alder er viktig en vet ikke hva tiden bringer.Kan være fflyttbar i nærheten der jeg bodde for 5 år siden.spennende venter spent må ha tålmodighet her..........
BRO
#6. Postet 17.09.2025 av BRO
Har vært medlem her 1 års tid, men virker som jeg bor i feil fylke. Har prøvd meg med et par likerklikk og opplevde å bli blokkert. Oppløftende.
Joffe
#7. Postet 17.09.2025 av Joffe
Tragisk med de som blokkerer. De er uansett ikke noe å spare på.
Anonym
#8. Postet 20.09.2025 av Anonym
Enig...synes at SD sidene kunne vært noe enklere på mange måter. Så var det responsen her inne da....den er som jeg forstår av megafonen at det er veldig labert. Lurer på hvorfor det er så lite aktivitet? Grubler veldig på hva de forskjellige "venter på"? Innrømmer at avstand "ødelegger" en del,ihvertfall for meg. Og om du tar mot til deg å skriver noe så vær så snill og skriv noe mer enn....hei.....Jeg får prøve å holde ut til medlemskapet utgår,men håper selvfølgelig at noen skriver noe mer enn hei, hvis ikke så er det ingen grunn til å bli her lenger enn det. Tror jeg har opp i mot 80 besøkende her,men det blir visst bare med det
per arne sier: Snill, ærlig og ungdommelig kar 63 år, ser etter dame i passende alder som turvenn i Vestfold, jeg bor på Skoppum, er en bonus om kjemien stemmer
Skriv Skriv her Skriv i megafonen