Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Indian summer
Opprettet 07.09.2025 av Indian summer, dame, 68 år, Østfold.
Valgdagene er her
Det er mer spennende enn jeg kan huske dette stortingsvalget...
Synes det bærer preg av mye munnhuggeri og ganske grove påstander, ikke minst når Listhaug kaller en motdebbantant notorisk løgner. Jeg tenker at en som skal være statsminister bør være samlende, kunne behandle sine politiske motstandere med respekt.
Har blitt mange ulike flyveblad i postkassa, ja faktisk fysisk besøk også.
Det har blitt delt ut sukkertøy og vafler, tror vel ingen av delene ville vippet meg fra den ene eller andre siden. Men det gir vel mulighet for å fange oppmerksomheten et øyebblikk.
Leser nå i lokalavisen at valgdeltagelsen er svært ulik fra valg krets til valg krets i egen by.Til min forbauselse var det større deltagelse ved stortingsvalg enn kommunevalg ded to siste valgene. Hadde trodd det var motsatt. Det er i følge undersøkelsen lavest deltagelse blandt unge menn og innvandrere. Håper flest mulig bruker stemmeretten sin.
Ønsker et godt valg i dag og i morgen, skal følge spent med.

Svar på innlegg

Kunne vært koselig med venn
#1. Postet 07.09.2025 av Kunne vært koselig med venn
Hei Ja spennende dette stortingsvalget.Trist med munnhuggeri grove påstander fra Listhaug.Ja dålig respekt fra Listhaug. Blir hun statsminister???Ja ønsker godt valg i morgen skal følge
Joffe
#2. Postet 07.09.2025 av Joffe
Synes det er et sirkus. Holder meg unna media under valgkampen. Lobbyvirksomheten som påvirker politikken, og media som påvirker valgresultatet veier tyngst. Mer interessant å lytte til kloke folk. For eksempel Terje Tvedt.
Joffe
#3. Postet 07.09.2025 av Joffe
Ble litt negativt lada. Synes det er synd at ikke gode ministere får fortsette. Skulle gjerne hatt Ine Eriksen som utenriksminister hele veien helt uavhengig av hvilket parti som styrte.
Indian summer
#4. Postet 07.09.2025 av Indian summer
Synes Barth Eide har gjort en bra jobb, vært tydelig.
El Jefe
#5. Postet 08.09.2025 av El Jefe
Barth Eide er en venstrevridd fanatiker. Og ikke den samlende realpolitikeren vi som nasjon trenger i en globalisert verden.
Joffe
#6. Postet 09.09.2025 av Joffe
Jaja da ble det som forventa. Får håpe dem ikke gjør seg helt bort, og klarer å samarbeide. Stabilitet er alltid bra. Fine ord ifra Støre. " A bli valgt er en seier, men å bli gjenvalgt er en større ære.", eller noe sånt.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen