Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Indian summer
Opprettet i går kl 08:43 av Indian summer, dame, 68 år, Østfold.
Royal rebells
Ja da har jeg sett nettflix sin film om Martha og Durek.
Jeg blir litt trist over å se flotte Martha så oppslukt av Durek at hun tilsynelatende blir det som kalles hjemmeblind.
Han får det meste til å handle om seg, hun blir mye en statist.
Hun skal ha for å stå last og brast med sin nye mann,samtidig er det rart at hun ikke i større grad har fortalt ham hva som er kotyme i den posisjonen han trer inn i. At det fremsettes påstand om Ari skal ha hatt flere kvinner kunne vært usagt, han er død og kan ikke forsvare seg. Synes også at det er upassende at Durek forteller om kongeparets påståtte misbilligelse mot ham og hans påkledning. Regner med at dette ikke fremmer de gode følelsene.
Dette var noen av mine tanker, hva mener du om du har sett filmen?
Eller kanskje du slett ikke ønsker å se den.

Svar på innlegg

BRO
#1. Postet i går kl 09:03 av BRO
Ønsker ikke å se dette.
Joffe
#2. Postet i går kl 09:27 av Joffe
Ser ikke bortifra at Durek og Harald blir dus etterhvert i serien. Vet ikke om de har kaste seg på en greie med prins Harry i spissen. Flere Hest gensere selger hun sikkert, og han får flere tilhengere. Penger, og dumhet.
En annen ting er kongefamilien. Om den vil bestå. Trist at Frp får flere velgere jo flere dumheter ifra dem.
Jeg ser bare på tv om den surrer framfor meg et sted.
Får nesten en følelse av at både Harald og Sonja heller ikke er de skarpeste dessverre.
Indian summer
#3. Postet i går kl 15:37 av Indian summer
Er uenig med deg.
Synes vi har et flott kongepar som viser toleranse og klokskap.
Tror ikke at all reklame er god reklame, alt er tydlig til salgs bare prisen er god nok.
Joffe
#4. Postet i går kl 18:27 av Joffe
Jeg reagerer sikkert på det andre ikkke bryr seg om. Den gangen kronprinsen hoppa i fallskjerm. At en tronearving gjør det rimer ikke i mitt hode. Sist at han besøkte Ukraina. Han kan gjøre Putin forbanna, og forstyrre fredsforhandlingene.
Heller ikke lenge siden han sto på et forskningsskip med en utilpass Victoria og en useriøs Røkke som fløy bak. Tydelig at de lar seg kjøpe.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen