per arne sier: Snill, ærlig og ungdommelig kar 63 år, ser etter dame i passende alder som turvenn i Vestfold, jeg bor på Skoppum, er en bonus om kjemien stemmer
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

kjoven
Opprettet i dag kl 10:45 av kjoven, mann, 74 år, Telemark.
Hva skjer?
Har opplevd flere ganger at vedkommende som har sendt meg melding har slettet meldingen hvis jeg ikke har svart innen et døgn.
Hva er dette for noe...
Fikk også kjeft fra ei som mente jeg svarte for sent, da svarte jeg 3 timer etter at jeg mottok hennes melding.
En sitter da ikke klar hele tiden for å svare selv om en åpner meldingen en får?
Jeg pleier alltid å svare også når jeg ikke er interessert, jeg syns det er vanlig folkeskikk.

Svar på innlegg

Kunne vært koselig med venn
#1. Postet i dag kl 12:07 av Kunne vært koselig med venn
Dette er noe jeg også har opplevd her inne Som du sier får du ikke alltid svart med en gang og du sitter ikke på data her inne og svarer sammer dag Ja jeg trodde vanlig folkeskikk og være høflige mot hverandre her inne? Også opplevd og bli sperret på profiler jeg har vært og besøkt Dålig folkesikk på enkelte her.Ellers er det lite svar her når du i første rekke søker en god venn synes greit begynne der God fredag og helg til dere alle her inne
per arne sier: Snill, ærlig og ungdommelig kar 63 år, ser etter dame i passende alder som turvenn i Vestfold, jeg bor på Skoppum, er en bonus om kjemien stemmer
Skriv Skriv her Skriv i megafonen