Først,jeg lurer på hvor mange medlemmer dette nettstedet har? Det må jo være noen hundre,for ikke å si tusen? Da synes jeg det er merkelig at det skjer så lite her. Vi har dette forumet med mulighet for å skrive om forskjellige ting,diskutere,spørre osv.Men nei,her skjer det ingenting. I megafonen er det heller ikke mye lyd,så jeg lurer litt på om folk ikke tør,eller om dere ikke gidder? Vel,jeg både tør og gidder.
Gjennom et langt liv har jeg bodd rundt omkring og hatt mange forskjellige venner. For noen år siden havnet jeg over Atlanteren. På grunn av en mann,selvfølgelig,hadde jeg nær sagt.Det er vel ofte derfor vi mennesker flytter rundt på oss? Vi treffer noen som vi føler vi ikke kan være foruten og så beveger vi på oss.
Etter noen mndr kom vi til St. Valentine's Day. Du store min for en overraskelse det ble! Det ble utvekslet fine og koselige kort,fra foreldre til barn og omvendt.Fra venn til venn,klassekamerater imellom,ja det var kort fra alle til alle omtrent. Men selvfølgelig,det meste var jo gaver og kort mellom kjærester og ektefeller.Jeg oppdaget også at dette var dagen for å vise noen om de gikk rundt og var forelsket i all hemmelighet.
Min partner var svært spandabel og Valentine's var intet unntak,langstilkede roser,smykker,parfyme,middag på fin restaurant og selvfølgelig; lekkert undertøy. Veldig kjekt og hyggelig,men jeg hadde klart meg helt fint med et kort og kanskje frokost på sengen. Det er ikke gavene som teller,det er at man føler seg elsket og verdsatt.
Det er mulig det høres merkelig ut,men jeg synes at Valentine's day er en litt sår dag.Tenk å ha noen å glede og skjemme bort,vise sin kjærlighet litt ekstra på denne dagen.Altså,nå må dere ikke misforstå meg,hadde jeg hatt en spesiell person i livet,hadde han nok fått merke kjærlighet hver dag.Men jeg synes Valentine's er en fin og spesiell dag. Og som nevnt,det er også en dag man kan vise alle andre rundt seg hva de betyr. Den siste Valentine's jeg hadde der borte var partneren min bortreist,men jeg fikk likevel mine tolv langstilkede roser levert på døren.
Hva synes folket her om Valentine's? Er det bare en dag som handelsstanden har hauset opp? Eller er det en dag for kjærlighet og vennskap?