Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Passord
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
191 Pålogget nå
Norges største møteplass for voksne over 40 år
Logg inn
Bli medlem
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Tilbakemeldinger
> Debatt
Opprettet 01.03.2026 av
Høst
, dame, 77 år, Oppland
.
Blokkering
Det virket uhøflig og kaldt å blokkere folk som ikke har oppført seg uhøflig eller kommet med upassende kommentarer.
De som blokkerer uten grunn viser en nedlatende og arrogant holdning til andre mennesker.
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
#1. Postet 06.03.2026 av
Joffe
I livet tror jeg at man kan bli positivt overrasket. Kortsiktig tenkt å blokkere, og som du sier.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 25.03.2026 av
IngerT
Helt enig! Det sier mye om personen som blokkerer og vedkommende er absolutt ikke noe å samle på!
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 03.05.2026 av
Alexx
Trist at noen skal blokkere andre, hadde vært bedre å bli irettesatt
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet 16.05.2026 av
Helene1
Hei, har du tenkt på at noen er her for å finne noen som passer i alder. Og hva man søker. Har vært her en gang tidligere og da fikk jeg mange meldinger fra de som jeg ikke hadde noe til felles med og alder. Istedet for å kaste bort dems og min tid velger jeg å blokkere de som ikke passer meg i alder. Hva er feil med det. Hilsen Helene.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#5. Postet 17.05.2026 av
Joffe
Noen menn gjør det samme, og noen blir såra og irritert av det. Er så unødvendig.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#6. Postet 19.05.2026 av
Tankeflukt
Ja det sitter en mann i lnnboksen min. Han har vært der flere dager. Får ikke slettet han, da jeg bare får tilbakemelding
Han har blokkert deg..
Må jeg gå ut på grunn av dette?
Svar
|
Siter
|
Varsle
#7. Postet 21.05.2026 av
Tankeflukt
Ja det sitter en mann i lnnboksen min. Han har vært der flere dager. Får ikke slettet han, da jeg bare får tilbakemelding
Han har blokkert deg..
Må jeg gå ut på grunn av dette?
Svar
|
Siter
|
Varsle
#8. Postet 04.06.2026 av
skytte65
Jeg har blokkert av to grunner. Når jeg har følt meg truet, og når folk ikke respekterer et nei.
Men opplever å bli blokkert hvis jeg ikke har vært inne på noen dager, og dermed ikke har svart på ei melding (hender jeg ikke får varsel). Det er en reaksjon som jeg ikke skjønner helt. Eller at jeg blir blokkert ut av det blå, og ikke finner noen grunn, hverken i det jeg har skrevet til vedkommende, eller at jeg har vært for treg for min samtalepartner.
Sjølsagt må folk få lov til å blokkere. Men tenk litt først. Vi er alle i samme båt, vi ønsker oss en kjæreste, venn eller elsker. Hvis man leser før man sender melding, ville mye "akkedering" vært unngått. Og det er også slik, at vi begynner å skrive med en person, kanskje treffes, og vil prøve videre sammen. Og er så "dum" at man forteller det til andre man skriver med. Pang! Der datt jernporten ned momentant.
Men hvor smart er det?
Dette skjer vel med alle. Vi prøver og kanskje feiler. Men ingen trenger å føle seg forbigått for det.
Svar
|
Siter
|
Varsle
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
Enslig, eller ensom?
|
Vi over 40, 50 og 60 pluss
|
Nettdating for voksne
|
Slik skriver du en datingprofil
|
Derfor fungerer nettdating
|
Flere artikler >>
Levert av Social Garden AS © 2026 |
Medlemsavtale
|
Personvernerklæring
|
Bruk av cookies
|
Tilpass samtykke
|
Beskyttelse av barn
|
Kontakt oss
Turvenn.no
|
SeniorDate.no
|
Skeiv.no
|
KristenDate.no
|
NettDating.no