Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Jerv
Opprettet 15.03.2026 av Jerv, mann, 72 år, Aust-Agder.
Epostvarsel om melding som ikke vises på siden?
Hva skjer når jeg har fått epostvarsel om meldinger, men som ikke viser på siden når jeg logger inn uten å ha betalt? Mens det for besøk vises antall besøk på profilen?

Svar på innlegg

kjoven
#1. Postet 16.03.2026 av kjoven
Selvsakt må du ha betalt for å lese meldingen. Betaler du kommer meldingen fram.
Joffe
#2. Postet 16.03.2026 av Joffe
Det er jo så fort gjort å betale med sms. Da stopper det av seg selv når perioden er over.
Jerv
#3. Postet 24.03.2026 av Jerv
Vel, mener jeg betalte en gang for å lese meldinger, men så var det bare meldinger om at det var kommet melding :) Derfor venter jeg med å betale til det kommer tall på antall i Post :)
Jerv
#4. Postet 24.03.2026 av Jerv
Er du sikker på at trekket stopper om en betaler med SMS, så er jo det løsningen :)
Fasting
#5. Postet 25.03.2026 av Fasting
Fikk lyst å svare deg. Det samme skjedde med meg igår natt, da fikk jeg mail at mld var kommet. Jeg logger inn og det var 1 mld der fra en dame i Tromsø. Jeg var for trøtt å svare da. Tidlig på morgen igår logget jeg inn, da var mld borte og ikke noe tegn på besøk, mld, eller noe. Jeg sendte følgende spørsmål til Senior Date Jeg mottok en mld i går, natt til tirsdag som jeg faktisk leste, men jeg var for trøtt til å svare. I går, tidlig på morran skulle jeg svare, men mld var borte.
Det jeg lurer på Hvis jeg har sendt en mld til noen og hvis de har mottatt og lest mld er det da mulig for meg å slette den mld i ettertid på dems Pc, slette fra min PC? Jeg vet at jeg kan slette alt på min pc, Men å slette en mld på mottaker¨s PC når den allerede er mottat og lest virker rart. Kan ikke huske at jeg har opplevd det. Jeg vet at hvis man ikke betaler medlem avgift så blir mld skravert eller uleselig til det er betalt. Hvis jeg sletter min konto på denne siden blir mld som er sendt og mottatt og lest hos andre borte? Her vet jeg litt ulike ting, noen steder blir sendte mld borte, andre opplyser at bruker er slettet. &
Joffe
#6. Postet 26.03.2026 av Joffe
Hehe, den meldingen var det mange som fikk, og vedkommende ble sletta. En av disse idiotiske henvendelsene med mailadresse.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseSenior Magasinet – Datingtips, inspirasjon, historier