Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 08.05.2026 av Anonym.
Mye rot og surr!
Kommer med noen hjertesukk her inne. Det er så mye som kunne vært anderledes på denne datingsiden. F.eks. Ikke betalende medlemmer burde blitt fjernet. Her sitter jeg/ vi og skriver til noen som ikke betaler og derfor ikke kan lese meldinger. Hvorfor er det sånn? Bruke masse tid og ikke minst krefter på sånt,og det er nokså irriterende. Megafonen fungerer heller ikke som den burde,f.eks.skriver du mer enn to setninger så blir det uleselig og skjult på slutten. Har opplevd useriøse henvendelser,men tilbakemeldingene til SD har heldigvis fungert. Så var det denne appen da som ihvertfall ikke fungerer på min Iphone og det gjelder fra da dere "la om sidene " her inne,og det er lenge siden. Og de ansiktsløse her inne må snart forstå at da blir det mindre kontakt,skal en skjule at en ikke vil vise tilgjengelighet så har dere ingenting her å gjøre. Til slutt fjern inaktive profiler så blir det triveligere her inne for oss som betaler. Kom gjerne med innspill her om dere har kommentarer til mitt innlegg. Skal prøve "å holde ut" litt til.

Svar på innlegg

Joffe
#1. Postet 11.05.2026 av Joffe
Du har så rett i alt det der. Ja vi uten bilde er nok ikke ute etter en kone i første omgang. Det hadde iallefall vært litt klønete da.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseSenior Magasinet – Datingtips, inspirasjon, historier