Akkurat nå er 187 medlemmer pålogget ⚡ Siste døgn har det blitt startet 426 nye samtaler 💬 og registrert 1045 nye aktiviteter ✨
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Livsnyter69
Opprettet i går kl 22:14 av Livsnyter69, mann, 56 år, Oslo.
Oppførsel
Jeg er her på Seniordate for å treffe nye mennesker (kvinner, i mitt tilfelle). I så måte har jeg mine spesifikke ønsker mht egenskapene til den kvinnen jeg ønsker å bli kjent med. Relativt ryddig (om enn litt subtilt) formulert i profilen min. Og ja, jeg "slenger ut snøret" av og til. Og ja, det hender jeg bommer. Fair enough. Men kan jeg be dere kvinner jeg bommer på, å være så barnehjertige å fortelle meg det på en balansert og voksen måte! Jeg opplever alt for ofte at jeg bare blir blokkert, uten nærmere forklaring eller argumentasjon. Dette synes jeg er dårlig oppførsel. Og det bidrar utelukkende til å forsøple en plattform for å søke kontakt med andre mennesker, slik jeg mener at Seniordate er. Og bør være. Det oppleves respektløst. Vil gjerne høre andres meninger og opplevelser knyttet til dette temaet. Kjør debatt!

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Akkurat nå er 187 medlemmer pålogget ⚡ Siste døgn har det blitt startet 426 nye samtaler 💬 og registrert 1045 nye aktiviteter ✨
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseSeniorDate Magasinet – Datingtips, inspirasjon, historier