Svar #8. Postet 19.08.2011 kl 14:21 av anonym.
Takk du mann fra Oppland, at du deler dine tanker med oss! Dum er du så langt ifra. Det kan andre være, som ikke mener noe. Nettdatig er ikke enkelt. Ville nok vært mer ukompliset å møte hverandre face to face. Da hadde det vært unødvendig med alle krav/ønsker som vi har til hverandre på profilene.Stemmer kjemien, kan en overse det meste, tror jeg. At godt voksne mennesker ikke ønsker å flytte på seg , er også forståelig. Å skaffe seg nytt nettverk når en blir gammel er vanskelig, da de arenaer hvor vi møtes blir ganske redusert med åra.
Ja, likestilling er det.Vil da også tro at damene her tar kontakt . Det er bare damer, utenom dere to herrer i denne debatten, som har skrevet noe som helst her på ST.
Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange ikke viser ansikt. Jeg ser det ikke som en "skam" å være medlem av en møteplass.Føler ikke at jeg skader eller sårer noen med det. Som jeg har skrevet tidligere, så gir jeg meg ikke ut på noe jeg ikke kan stå for. Dere ler sikkert nå, og mener jeg er "blåøyd", men øynene er brune de da;)
Den fremste årsaken til manglende kontakt er vel profilene våre, med krav og ønsker.
Jeg er en av de eldste her inne. Det avholder meg fra å ta kontakt med dere yngre. For de som ikke kjenner meg ,er alderen et reelt tall, som dere må forholde dere til. Hva utseende angår kan en 50-åring se ut som 70, og en 70-åring som 50.
I dag har jeg inntrykk av at flere jenter enn gutter røyker. Om du mener at vi kvinner her på ST ikke er røykere, ja, så viser da det til klokskap :) Ser at du har markert deg som ikke-røyker på profilen.Da er ikke det et problem for deg.
Mange unge, spreke eldre er pensjonister i dag. Klart de stiller opp for sine barnebarn, og er lite villige til å flytte på seg. Men så er det da i dagens samfunn mange par som velger å være særbo.Det må da være en god løsning.
Håper at flere vil dele sine tanker omkring dette emnet, og bli med i debatten. Her er vi like kloke ,eller dumme alle sammen.