Berit 74 sier: Siden været aldri blir bedre, finner man frem hvitvin, mozarella, chirozo, foccacia og soltørkede tomater og inviterer naboene til italiensk lunch!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 13.08.2011 av Anonym.
Forebygging av hematom ved slagskade.
Det hender at vi over 50 også faller eller slår oss på et eller annet vis. Bruker vi i tillegg blodfortynnende medikamenter,oppstår det i større grad blødninger og blåmerker på slagstedet. For å begrense omfanget av dette er det lurt å ise ned. Ta noe fra fryseren som lar seg forme, pakk det inn i en hånduk,og legg det over slagstedet ca.20 min.Dette hjelper garantert.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.08.2011 av Anonym
Jeg har altid lett og få blå merker,skal ikke så mye til før jeg har en blå veis etter et lite støt borti ting når jeg driver med husarbeide.Altid hat det problemet hele mitt liv.Så det blir en vane. Riktig Kine is biter her meget bra.Jeg snakket med lege for mange år siden om hva det kommer av.mener han nevnte pigment i huden som gjorde det.
Berit 74 sier: Siden været aldri blir bedre, finner man frem hvitvin, mozarella, chirozo, foccacia og soltørkede tomater og inviterer naboene til italiensk lunch!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen