Solslikker sier: Kanskje mange her i "godt satt alder" kunne lagt ut bilder SLIK DE SER UT NO og ikkje bruk ungdomsbilder, Kunne nemnt profilnamn men let det vera.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Musikk > Debatt

Anonym
Opprettet 07.10.2014 av Anonym.
Dette er vel noe vi alle håper på
Det kommer en morgen det kommer en dag

http://youtu.be/2r4GUl-K46E

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Solslikker sier: Kanskje mange her i "godt satt alder" kunne lagt ut bilder SLIK DE SER UT NO og ikkje bruk ungdomsbilder, Kunne nemnt profilnamn men let det vera.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseSenior Magasinet – Datingtips, inspirasjon, historier