lars1965 sier: Vår herre har ikke tatt mye hensyn til oss på Hvaler heller. Vi har jo bare sånne bitte små paraplyer.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 28.12.2014 av Anonym.
Jærsk kokebok
For 2 år siden møtte jeg Pateren på Gladmatfestivalen i Stavanger. Målet mitt var å kjøpe og få signet kokeboken. Det ble for meg en gledelig opplevelse. Pater Pollestad er den nydeligste mannen jeg noensinne har møtt. Jeg var så heldig (på oppfordring) å få en klem av han, og den skal jeg varme meg på meget lenge :)

Jeg har testet ut flere av oppskriftene fra kokeboken. Det er nydelig norsk bondekost, som vi er vant til på Vestlandet. Det morsomme som vi får i tillegg er Paterens historier om rettene og slektningene som laget dem. Historiene er godt krydret med hans kjente og spissfindige humor.

Pateren har overgått seg selv utallige ganger. I alt han har skrevet. Jeg vil dog mene at for oss som liker solid norsk bondekost fra Vestlandet, krydret med humor, varme og ironi, er dette den beste kokeboken som finnes!

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
lars1965 sier: Vår herre har ikke tatt mye hensyn til oss på Hvaler heller. Vi har jo bare sånne bitte små paraplyer.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen