Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Reise og fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 02.01.2016 av Anonym.
Syden?
Mange av oss som er inne her på dette forum ønsker reisefølge,slik som meg selv. Tenk om flere av oss kunne tatt en fellestur,felles reisemål? Tror det hadde blitt koselig. Men kanskje vanskelig å få til?
Måtte bli gjennom denne siden og melde sin interesse.
Noen med andre forslag?

OPPDATERING den 2/4-2016

Vi er nå 7 REISEGLADE damer som skal treffes på Kreta,Platanias den 5 mai. Noen kommer for 1 uke andre tar 2 uker. Tror og håper det blir en hyggelig " BLI KJENT TUR" for oss alle. Kanskje varige vennskap også blir knyttet og nye reisemål for oss sener også.

REISEN TIL KROATIA 3 sep.
Her er vi bare fortsatt 2 damer som har bestilt reisen dit. Håper flere som ikke har reisefølge kan fristes til å komme/ bli med.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.01.2016 av Anonym
Syns det var en veldig go ide. Er det ingen flere som kunne tenke seg det?
Fint med nye vennskap. Det kunne jo ha blitt kjempe koselig.
Anonym
#2. Postet 09.01.2016 av Anonym
Hei Minja!
Synes også dette høres spennende ut. Jeg liker også reiser til varmere strøk. Jeg har ikke noen spesielle forslag foreløpig.
Anonym
#3. Postet 09.01.2016 av Anonym
Jeg synes også dette høres fornuftig ut. Reise til varmere strøk en fin gjeng og åpne for nye bekjentskaper.
Anonym
#4. Postet 09.01.2016 av Anonym
Hei. Så hyggelig at du også likte mitt forslag. Det er jo engang slik at det er mange single som reiser alene. Passer ikke alltid å få med noen når en selv vil reise. Litt kjedelig kan det også bli når en ikke har noen å dele et måltid mat med,prate og ellers være sosial sammen med. Jeg skal til Kreta,nærmere bestemt Platanias 5 mai i 2 uker.
viss det passer for flere å reise dit og har lyst hadde jeg satt stor pris på det. Du er velkommen til å bli med.
Vi kan prates ved at du sender spørsmål ol til min innboks.
kom gjerne med andre forslag? Kanskje en høsttur?
Anonym
#5. Postet 09.01.2016 av Anonym
Hei Nå er vi 4 damer som kan tenke oss en tur sammen med flere. Det er en posetiv start. Skal se vi kanskje greier å få til en samlet tur også. Interesserte kan komme med forslag her på dette forum eller kontakte meg i innboks. Jeg har en tur klar,Kreta,Platanias 5 mai,2 uk.

De som kan tenke seg å bli med,gir beskjed. Er det noen som har spørsmål, skal jeg svare så godt jeg kan.
Tror det kunne blitt veldig hyggelig med en slik fellestur.
Må ta insenativ selv,kan ikke bare sitte og vente på at noe skal skje. Da kan en risikere å bli sittende der.
Anonym
#6. Postet 10.01.2016 av Anonym
Hei. Kan dessverre ikke i mai. Men høres fint ut med en høsttur.
Anonym
#7. Postet 11.01.2016 av Anonym
Interessert eg også. Har ikke vært i Hellas på noen år. Har lyst til Kreta. Muligens i juni el august. Hadde vært kjekt med hyggelig reisefølge.
Anonym
#8. Postet 11.01.2016 av Anonym
Hei alle sammen! Så hyggelig at så mange deler de samme interessene som meg. Viss noen av dere ønsker å reise eller har reiseplaner klart,så ta gjerne kontakt med meg om dere ønsker reisefølge. Dvs. vi treffes på reisemålet,siden vi bor forskjellige steder rundt om i dette landet.
Ser at det er fler som kan tenke seg en høsttur. Kom gjerne med forslag om destinasjon,om hva som er aktuelt for den enkelte 1 eller 2 uker opphold osv.

evnt. Tur til høsten kan de ikke bli for min del før på slutten av august, etter den 20 aug. Jeg er på reise og er ikke hjemme før den 10 aug. Må rekke å vaske opp tøyet og pakke kofferten igjen
Anonym
#9. Postet 17.01.2016 av Anonym
HEI ALLE REISEGLADE

Har fått noen tilbakemeldinger fra interesserte som kan tenke seg en "BLI KJENT TUR" til høsten. Har også fått forslag om reisemål, b.l.a. KROATIA.

MITT FORSLAG ER DA KROATIA :

APOLLO REISER.

MAKARSKA, 3 september, 2 uker. ( eller 1 uk om det passer bedre for noen)
Hotell: DALMACIJA,Sentrum 600 m, strand 25 m,basseng,frokost inkl.
PRIS: ca 12 000kr for 2 uk. Transport kommer i tillegg.

Alle må selvsagt bestemme selv hvor de vil bo,så dette er bare mitt forslag. Det er også rimeligere alternativer for hotell. Eller andre reiseselskap osv.

Tror avreis lørdag 3 september med Apollo går fra de fleste flyplasser,men til forskjellige tider selvsagt.
De som har lyst til å bli med på turen kan melde sin interesse her eller i min innboks.

Jeg har aldri hvert i Kroatia så jeg ser frem til denne turen i høst. Tror det er lurt og bestille i god tid om vi blir fler som ønsker å bo på samme hotell. Reiseforsikring har vel de aller fleste,så ingen problem om noen må avbestille.
Anonym
#10. Postet 17.01.2016 av Anonym
Hei,
Ja Kroatsia er flott, har lyst til en vårtur til Hvar, men ingen ting bestemt enda.Kanskje jeg også kan bli med på en høsttur, reisefølge er trivelig.
Gunda sier: Hei alle sammen. Jeg ønsker dere en fin dag! God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen