Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 09.04.2016 av Anonym.
Finansskandale. DNB og NORDEA Korrupsjon?
Skatteparadis og sjulte millionar, ja Rune Bjerke som DNB sjef (DELVIS STATSEIGD BANK)seier han ikkje visste ja då lurer eg på omm han veit kvifor han har den jobben.

Er det slik att det einaste dei banktoppane er ute etter er å leggja ned og heva lønningar, eller veit dei ingenting.

Dei er verre en ungar når ein høyra slikt,att han i dag ikkje vil fram i media er fårståelig..han har verkelig problemer.
Håpar han tar sin hatt og går..

Alt skall digitaliserast,greit det men då må det vera sikkert fyrst..(det er det langtifrå i dag).att ein får pengane igjenn om ein vert svindla er ok..men det er kundane som må betala dette til slutt i renter...ikkje banken som dei seier.

Eg håpar folk fårstår att dette er bortimot korrupsjon og att dei bytter bank til ein mindre lokal som ein kan lita på.
Hadd eg vore i den banken/hans stilling så skulle eg snakt myyykjemeir usant enn han for ein tredjedel av lønna.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 09.04.2016 av Anonym
Rune Bjerke sier han ikke visste noe om dette før Aftenposten gjorde han kjent med saken.
Det er det vel ikke mange som tror på.
DNB bør politietteforskes slik at all fakta kommer frem. Det har hvert en del skandaler i flere store statseide selskaper i senere tid. Korrupsjon bør det slåes hardt ned på.
Anonym
#2. Postet 09.04.2016 av Anonym
Ja att DNB må bli granska....det er heilt klart men av EKSTERNE folk og ikkje sjekka seg sjølve som no....det blir bukken og havresekken og svineriet fortset som aldrig før...ja blir berre verre og verre...
Anonym
#3. Postet 09.04.2016 av Anonym
Jeg synese det nesten var flaut og pinelig å Bjerke stå fra å si han ikke kjente til virksomheten. Med hjelp til å skjule penger og formuer i skatte paradiserb for folk og firmar.
Jeg skjønner nesten ikke hat han ville utsette seg for en slik pinelig opptreden.
Han burde vel bare tatt sin hatt og gått.
Sikkert med en gedigen gyllen falskjerm

Det blir vel nesten å betrakte som at banken har fungert som konsulent
Gad vit hva inntekt både banken og ikke minst enkel personer.
Trorlig store summer som også er undratt beskattnin
Anonym
#4. Postet 11.04.2016 av Anonym
"Eg visste ikkje" "eg visste ikkje".....Bukken å Havresekken har kome fram til att dei ikkje visste men må få fortsetja som før.
For ei tid sidan ba dei om folkets hjelp for å redda banken, det var då på miliardvis med kroner på konto i skatteparadiset.
Nå må ledelse og BUKKEN sjølv fårstå att dei ikkje duger.
Anonym
#5. Postet 11.04.2016 av Anonym
Det skuespill som nå fremføres av Rune Bjerke og ikke minst styret er en skandale uten sidestykke. Her må statsråd Monica Meland vise handling og ikke unnfallenhet,slik vi ofte ser i diverse saker.
Anonym
#6. Postet 11.04.2016 av Anonym
Ja heilt einig, om det ikkje vert gjort noko no vert samfunnet berre meir og meir korrupt og demokratiet kan ein vinka eit farvell til over tid..
Anonym
#7. Postet 12.04.2016 av Anonym

Her er eit sitat frå VG:

Men nå viser det seg at nåværende konserndirektør for risikostyring, Terje Turnes, har visst. Han har sittet i styret i DNB Luxembourg hele tiden: Fra 2005 til 2010, da DNB Luxembourg etablerte det omstridte skatteparadis-opplegget som Rune Bjerke i dag mener var svært uheldig.

I 2010 rykket Turnes opp som styreleder i DNB Luxembourg. I 2015 kom han inn i Bjerkes innerste krets - i konsernledelsen.

I redegjørelsen som Bjerke la frem i dag, kommer det frem at styret i DNB Luxembourg har visst om skatteparadis-satsningen.

En av dem som satt der og dermed visste, er Terje Turnes.



Hans sier: Våren er tid for å så drømmer og høste håp. Riktig god helg til alle!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen