Montanus sier: En hilsen fra meg i Drammen. Sol, pent vær på Skutebrygga
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Praterommet > Debatt

Anonym
Opprettet 04.08.2016 av Anonym.
Fellestreff / klubb
Hva med å opprette et fellestreff, eller rett og slett en klubb - selskapsklubb/kulturklubb etc? Med formål om å møtes en gang pr. måned? Tenker at det kunne vært hyggelig, og kanskje lettere å komme i kontakt med folk - face to face?

Synes selv det med nettdating - altså, kun nettdating - er utfordrende; skrive meldinger, svare alle fordi man ønsker å være høflig etc. Men, hvem kan man egentlig stole på? Hva er folk ute etter? Er personene de de gir seg ut for å være, eller ikke? Osv, osv. Kanskje det er noe veldig galt med meg, men etter noen år nå (på ulike steder), har jeg fortsatt ikke 'klart' det...

Misforstå meg ikke - nettdating er bra og nødvendig - men hva med både nettdating og fellestreff? Man kan evt organisere det her i forumet, og så kan de som ønsker å delta 'bare' dukke opp/sende en melding etc?

Tenkte bare å lufte interessen:)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.08.2016 av Anonym
Hei Hilde!

Veldig fin tanke du har her med fellestreff en gang i måneden!

Vi sitter alene på hver vår "tue", så det hadde vært veldig hyggelig å kunne gjøre ting sammen...
spise en god middag, se et teaterstykke, sn kino, en konsert eller bare møtes for å prat og bli kjent!;

Ser du bor i Oppland. Har du tenkt noe på hvor vi kan møtes? Det kan for mange bli lange avstander, men
stedene kan da varieres?

Dette er også bare løse tanker og regner med flere har meninger og tanker om slike treff!!
Anonym
#2. Postet 05.08.2016 av Anonym
Hei

Helt enig! Slik tenker jeg også! Og ja, vi kan jo variere stedene? Kommer litt an på hva vi skal/arrangerer?

Jeg bor på Grua, Hadeland, og jeg pleier selv å dra inn til Oslo. Tenkte å foreslå en dato, evt om en tre ukers tid, booke noen plasser et sted e.l. Så kan vi ta det derfra....

Hvor bor du selv?

Tror det kunne vært veldig hyggelig å starte noe slikt:)

Hilde
Anonym
#3. Postet 05.08.2016 av Anonym
Helt enig, jeg synes det høres veldig hyggelig ut å kunne møtes til et fellestref en gang i måneden. Jeg bor i Eidsvoll og da er det ikke lang vei til Oslo. Jeg har et torp i Sverige, som jeg har solgt. Blir her til 2. september og da reiser jeg hjem til Eidsvoll.
Etter et fellestreff føler jeg at det er lettere med nettdating.
Kanskje jeg bare "dukker" opp et sted, høres hyggelig ut, nye erfaringer!
Anonym
#4. Postet 21.08.2016 av Anonym
Ja og så håper du vel at noen menn kan dukke opp også. Eller skal det bli en skravleklubb.
Det gjenstår å se om din ide kan tenne noen der ute.
Lykke til
Anonym
#5. Postet 22.08.2016 av Anonym
Jeg er en pensonert bonde f Gudbranddaen.Jeg synes ideen er god, kan godt tenke meg å delta.
Hilsen agrar
Anonym
#6. Postet 18.09.2016 av Anonym
Jeg kan også tenke meg å delta. Synes det er en god idé med fellestreff.
Anonym
#7. Postet 19.09.2016 av Anonym
Hei alle sammen.

Ja, hvor skal man møtes, etter at man er blitt godt voksen?
Mange har prøvd forskjellige klubber og lignende, MEN hvor er mennene?
Vanskelig med nettdating, for som sagt her, hvem kan man stole på, og alt annet som blir nevnt her?
Vi har jo ingen referanser til disse personene.
Vet at det er singeltreff på noen steder på spesielle dager, og tider, men aner ikke om det er vellykket.
Er antagelig yngere personer.????
Opplever uhøflige og useriøse personer ved nett-dating.
De burde kutte ut, for de ødelegger for de som er seriøse.
Anonym
#8. Postet 05.10.2016 av Anonym
Takk for initiativet Hilde. For oss som bor på Østlandet og rundt Oslofjorden kunne det være praktisk å ta det første treffet i eller i nærheten av Oslo. Der og da kan vi diskutere fortsettelsen. Jeg tror hver landsdel må arrangere sine egne treff - hvis interessen er stor nok.
Noen må ta ansvaret for å "sveive" dette i gang. Er du villig?
Anonym
#9. Postet 07.10.2016 av Anonym
Hei.
Hvordan går det?
Synts du har kommet godt i gang med klubbplanene, venter på fortsettesen.
Kom med en dato, bestill et par bord, på et uformelt sted i Oslo, og be om påmeldinger.
Raskt som mulig før julebordsessongen begynner.
Forslag: Midt på dagen, en lørdag. De fleste må antagelig reise litt.
Spennende!
Anonym
#10. Postet 08.10.2016 av Anonym
Jeg synes dette er en god idé, så jeg er med.

Lørdag midt på dagen på et sted i nærheten av Oslo S skulle passe bra for de som eventuelt kommer med tog.

Hva med lørdag 22. eller 29. oktober? Det er jo bare å hoppe i det, så tar vi det derfra.

Egon ligger lagelig til, og som nevnt over så starter julebordene hvert øyeblikk, så skal vi få bord kan vi ikke drøye for lenge..

Spent på interessen :)
Montanus sier: En hilsen fra meg i Drammen. Sol, pent vær på Skutebrygga
Skriv Skriv her Skriv i megafonen