Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Musikk > Debatt

Anonym
Opprettet 03.02.2017 av Anonym.
Er det noen som er aktive musikere nå
Hei
Jeg er ny idag på Seniordate. Da kom jeg over dette forumet som heter Musikk. Og musikk har vært mitt yrke i 30 år,hovedsakelig med spillejobber på Vestlandet men også over hele landet. Jeg føler at jeg har vært heldig som har hatt det som yrke og fått oppleve såååååå mye.

Jeg har hatt ett eget firma på musikken og drevet seriøst. Jeg har bare spilt coverlåter og ikke laget musikk selv.

Jeg har hovedsakelig hatt keyboard og sang som mine hovedinstrument men også litt gitar.

Jeg har i all hovedsak spilt alene eller hatt en gitarist med meg.

Jeg begynte å spille da jeg var 14 år og begynte å spille til dans da jeg var 16 år og frem til dags dato.

Nå har jeg fått en lungesykdom som gjør at jeg har måttet trappe ned og bare spille til hjemmebruk. Det er trist MEN når jeg har fått transplantert nye lunger så vil jeg ut på veien igjen. Men ikke så mye som tidligere.

Det er snakk om en gjennomsnittlig ventetid på nye lunger på 9-10 måneder men det er gjennomsnittlig så får jeg håpe at det går raskere.

Det er en stor operasjon men det er bare ca 12 uker totalt så er jeg "god som ny".

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 19.02.2017 av Anonym
Hei, du optimist! Det er mye du skal igjennom i tiden framover! Lykke til med alt!
Jeg driver med musikk på et helt annet plan enn deg.
For tiden er det min gamle tante på sykehjem som får besøk: Min venninne spiller ukulele og jeg gitar.
Ja, så synger vi gamle bedehus-sanger da! Og de gamle synger med.

For mange år siden var jeg amatørleder for et barnekor i 7-8 år.
Sang og musikk er gøy, uansett om man er proff el. ikke.

Jeg begynte å spille gitar da jeg var 12 år. Orgel spiller jeg også, men kun til hjemmebruk.
Anonym
#2. Postet 08.11.2020 av Anonym
Hei
Lykke til du. Håper du har det bra uansett.
Jeg skriver tekster og lager melodi til, så synger jeg den til min gitarkamerat og han legg musikk på.
Me la oss på Spotfy
Anonym
#3. Postet 09.03.2024 av Anonym
Hei
Jeg er ikke musikker, men jada, jeg har spilt ulike instrumenter.
Men musikk er jeg rett og slett avhengi av.
Musikk for meg er jeg lytter til, jeg liker konserter, spesielle steder med spesiell acikstik.
Som jeg sa, jeg lytter til musikk, ikke bara hører.
Musikk er noe man lever i, og lever ut.
Jeg er heldig, jeg kan juble, jess, men musikk skal også utløse føleser, da kan jo gråten lett komme.
Når musikk rører vsd føleser så er musikk der det er ment for.
lars1965
#4. Postet 11.03.2024 av lars1965
Sletta meldingen min. Det var en annen som skrev her først og da ble meldingen din liggende øverst etter noen år i dvale.
Ble plutselig usikker på om du fremdeles er i live. Jeg har truffet noen damer med litt alvorlige kreftformer, og en som levde i en sårbar og mørk livssituasjon. Tenker jo på om dere lever. Livet kan være urettferdig. Håper du har det strålende og lar humla suse.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på SeniorDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen